Reklamasjon
Har du vært så uheldig at noe er galt med varen du kjøpte her på Jaktia.no ber vi deg ta kontakt med oss. Henvendelser som gjelder reklamasjon bes om å sendes skriftlig til vårt kundesenter. Send oss en e-post med ordrenummeret ditt, bilder eller videoer dersom du har det, samt årsak for reklamasjonen/hendelsesforløp ved knekt fiskestang. Vi vil opprette en dialog mot ansvarlig leverandør og vil følge opp dette, samt holde deg oppdatert underveis. Send e-post til web@jaktia.no. Det er best om man avventer innsending av defekt vare før man får beskjed om dette.
Hvis vi ber om varen i retur, må denne være i nyvasket skikk. Dette gjelder da først og fremst bekledning, vadebukser, sko o.l. Du vil så få en transportlapp sendt på e-post av oss.
Vi løser saken i samarbeid med vår leverandør og holder deg oppdatert underveis. Behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturligvis forsøke å løse saken så raskt det lar seg gjøre, men normalt kan en reklamasjon ta 1 - 3 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses.
Varer kjøpt på jaktia.no kan kun reklameres gjennom jaktia.no`s kundesenter, ikke gjennom våre andre butikker.
Kontakt
web@jaktiajessheim.no
+47 63947500
Adresse for retur
Jaktia Jessheim AS, Dampsaga Alle' 6, 2053 Jessheim